Support
Jeg kan ikke logge ind?
Hvis du ikke kan logge ind kan det skyldes følgende:
- Du har tastet forkert e-mail eller password
- Du har oprettet din bruger med en anden e-mail
Husk at tjekke dine login oplysninger for eventuelle stavefejl eller ekstra mellemrum.
Du kan nulstille dit password med "Glemt password" funktionen
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her
Jeg modtager ikke en holdinvitation?
Hvis du ikke modtager en holdinvitation på din e-mail kan det skyldes følgende:
- Holdinvitationen er havnet i din SPAM folder/filter
- Invitationen er sendt til en forkert e-mail adresse
Holdkaptajnen kan til enhver tid klikke på "Deltagere" og slette udsendte invitationer, og prøve igen.
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her
Mit hold er inaktivt?
Hvis dit hold står som "Inaktiv" kan det skyldes følgende:
- I er ikke nok deltagere på holdet
- Jeres betaling er ikke registreret
- Jeres hold er gjort midlertidigt inaktivt
Fandt du det du søgte?
Oplever du fortsat problemer efter at have fulgt anvisningerne ovenfor, kan du kontakte os her
Jeg har brug for anden hjælp
Har du brug for hjælp? - vi sidder klar til at hjælpe. Klik her for at sende en besked til os.